Načítám, strpení...

Reklama na Google Ads

Publikováno: 12.07.2022
Rada pro vás

Už jste spustili své nové stránky a je třeba začít lákat zákazníky co nejdříve? Propagace webu za pomocí reklam je jedním z nejefektivnějších způsobů, jak se prosadit na internetu. Vyhledávače využívají 90 % webových klientů, kteří nedávno provedli nákup.

V dnešním článku se budeme věnovat tomu, proč se vyplatí investovat do reklamy na Google Ads a pro koho je vhodná!

Jak taková PPC reklama funguje?

Vyhledávače disponují jednou obrovskou výhodou. Lidé, kteří si do vyhledávání zařadí konkrétní klíčová slova, si s mnohem větší pravděpodobností koupí zboží nebo služby. Pravidelně vědí, co potřebují, a vy máte zajímavou příležitost nabídnout jim své řešení. Klient v podstatě klikne na odkaz a je přesměrován na vaše stránky. I to má zahrnutou výhodu, kterou je platba za proklik. Z toho vyplývá zkratka PPC neboli Pay-Per-Click. Tímto způsobem platíte pouze v případě, že vám reklama přivede skutečného zákazníka. Pokud máte potíže s PPC reklamou ozvěte se nám skrze náš nezávazný konfigurátor.

Proč se vám vyplatí investovat do reklamy na Google Ads?

1. Budete mít rychlejší výsledky

Jakmile spustíte placenou reklamní kampaň, měla by vám okamžitě stoupnout návštěvnost, stejně jako množství kliknutí a konverze.

2. Umístění PPC reklamy neovlivní změny algoritmu

Investováním do PPC si zajistíte přední místa v SERPu. Více méně jde o to, že nemusíte neustále přehodnocovat svůj obsah nebo strategii, když se Google rozhodne aktualizovat svoje algoritmy pro vyhledávače.

3. Budete mít pod palcem více kontroly

Vzhledem k tomu, že budete mít neustále pod palcem své výdaje, budete také vědět, jaké výnosy se vám podařilo získat. To vám velmi pomůže při sestavování rozpočtu.

4. Naplánujete si přesnější cílení

Reklamy, které se nachází v placeném vyhledávání vám pokaždé usnadní cílení na základě několika faktorů. Mezi ně patří demografie a geografie – čímž oslovíte přesnější publikum.

5. Máte k dispozici vizuální reklamy

Lidé raději klikají na obrázek produktu, než jen na text!

Pro koho je vhodné si zařídit PPC reklamu?

PPC reklamy jsou vhodné prakticky pro všechny, kteří chtějí nabízet své služby a produkty. Jenže investice do reklam něco stojí a logicky, čím více peněz do kampaní dáte, tím větší návratnost bude. Proto se spíše hodí pro větší firmy, které si mohou dovolit takovéto investice! Rozsah našich služeb si můžete prohlédnout zde.